Sjukis.

2008-11-29 / 13:25:36
Nu har jag inte bloggat på länge. Eller länge, men inte på några dagar iaf. Har inte haft nån ork, har varit sjuk eller jag är fortfarande sjuk. Men de går åt rätt håll iaf. :) Skönt med helg, och för min del blir de en väldigt lugn helg. Igår dona jag på här hemma, julpynta, tvätta och städa. Såg även lite av Idol, och äntligen... åkte Johan ut. (Sorry, men jag digga verkligen inte hans röst.) Nu snart ska Hector till vetrinären, och sen blir de mys för hela slanten. Imorgon kanske de blir att hälsa på pappa. Men vad ska ni göra denna helg då? Föresten, jag har inga pengar på mobilen. Till er som messat mig, och inte fått något svar. Nu vet ni varför. :P Och till Nena, TACK du är guldvärd. (Men det vet du att jag tycker.)

kramkram från en sjuk E.  


haha

Kommentarer
sis

å du vet att du är världens bästa lillasyster :) KRAM. Hoppas du mår bättre snart.

2008-11-30 / 16:09:53
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback