.sweet.

2008-11-25 / 19:55:48

Hejsvejs!

Vad har hänt sen jag skrev sist, ingenting i princip. :) Jag har umgåtts med G. men han åkte precis. Så nu väntar jag bara på att brothers and sisters börjar. Bättre program får man leta efter, och jag vet iaf en till som delar min åsikt om just det. Idag till middag, åt jag en jätte god kycklingryta som Nenis gjort. Med det vill säga, (eftersom att jag vet att du läser detta) du får gärna göra den fler gånger. Den var riktigt god alltså, och då är inte jag så jätte förtjust i kyckling annars. Imorgon blir de att jobba, och sen kanske middag hos mamma. Nu var de allt för länge sen vi var där tycker jag. Annars har jag inte så mycket att dela med mig av för stunden. Så nu ska jag tända en massa ljus och krypa upp i soffan och gosa med min alldeles egen lilla snygging. ;) kram och natti! (I förväg)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback