Kul jul! :)

2008-11-23 / 17:33:03

Då var helgen över, än en gång. De här är en sån här helg då jag vill spola tillbaka tiden, och vara med om samma sak igen. Gårdagen var helt kanon, jag hade så sjukt roligt. :) Det ska jag tacka Jessica mycket för, jag har alltid så roligt med den bruden. Är man deppig, ska man då vara med hon. Hon får en alltid på bättre humör. Hur som helst, innan vi åkte till vännen så var jag och J. här och dona på. (Så länge kom jag ihåg kameran, men jag glömde den såklart sen.) Hos vännen var de väldigt trevligt också, mycket folk. Sen var de då dags för I.C.E. (Ice ice baby, som alla säger.) Nog visste jag att de skulle bli mycket folk, men inte såå mycket folk. Det var alltså riktigt mycket folk, men jag hade hur roligt som helst. Och de ska jag då tacka vännen för. Han ser alltid till att man har roligt. Kanske ska tillägga att J. gick hem när vi andra gick ut på krogen. Men hur som helst, det var länge sen jag hade så roligt som jag hade igår. (Och de behövde jag.) Nu ska jag krypa upp i soffan, är trötter. Blev inte mycket till sömn inatt. Så de lär bli en tidig kväll.

Men jag bjuder på några bilder.






 

Nu kanske ni förstod vad jag mena, när jag skrev att jag bjuder på dessa bilder. ;) Vi hörs imorgon, ha en mysig söndag nu! Visst..

Kommentarer
Anonym

Tack för en kulig kväll =)

2008-11-23 / 20:50:23
http://lwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback