Pik, spik!

2008-11-24 / 20:42:58
Godkväll! Min dag med Lea har varit väldigt mysig. Eftersom hon är sjuk (förkyld) var vi bara inne och myste på. Men de tackar jag för, vem går ut frivilligt i detta väder. (Okej, nu är de bättre.) Men hur som helst, Nenis kom mitt på dan och då åt vi lunch och sen åkte dom hem. Då kom G. och gjorde mig sällskap. Väldigt trevligt. Nu sitter jag då här, dagen har alltså gått väldigt fort. Och jag tror jag vet nån som kommer somna tidigt ikväll, (nej inte Lea utan jag själv. haha.) Men jag ska sluta säga sådär, för alltid när jag gör de har jag haft jätte svårt för att somna. På tal om det, man hör ju ibland om människor som kan koppla bort allting när de är dags att sova. Om nån av er läsare känner er träffade, skriv och berätta hur ni gör. För jag skulle gärna också vilja kunna det. ;)

Nu ska jag dricka te, och se om det finns nå bra på tv.
Hörs imorgon.



  

Föresten, jag uppskattar verkligen komentarer. (Ja, de var en pik.)

Kommentarer
sis

har du fått någon god mat idag då? :)

Tusen tack för all hjälp med Lea. Det var guld värt. Snart får du mer tidningar och mer film. KRAM

2008-11-24 / 20:53:10
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback