A.B.C

2008-10-23 / 18:27:19
Nu har jag kommit in från en liten promenix, mamma gjorde mig sällskap. Mycket trevligt var de. Men ganska så kallt. :/ Brr! Annars idag har jag jobbat, varit med Jessica osv. Har även hunnit titta på en ny dammsugare, som jag nog ska köpa imorgon. Jag vet inte vad de är med mig och dammsugare, men vi gillar nog inte varann. Det här blir min tredje dammsugare på mindre än ett år! Nåväl, med den här känner jag på mig att de blir annorlunda. Kärlek vid första ögonkastet, ja nästan iaf. (Njao.) Den var då så liten och behändig. ;) Nej, nu yrar jag. Nu ska jag tända ljus och krypa upp i soffan och börja läsa boken jag låna idag. Hoppas den är spännande, tjing tjing!



Kommentarer
Nena fena mittenbena

Hej,



Hann inte med några aktiviteter i veckan. Det har mest varit skrivbordsluncher för min del :( Idag har jag varit hos frissan. Najs!

2008-10-24 / 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback