Gäsp!

2008-10-26 / 22:09:21
Ännu en helg har passerat. Och ytterligare en "mys-helg" för min del. Jag har inte gjort nå speciellt, allt och ingenting skulle man kunna säga. Har iaf haft en toppen helg. Har ni det?! Min kamera lever sitt eget liv iaf, jag hade tagit en massa bilder i helgen och så när jag skulle föra över dom till datorn försvann alla. :( Så ni får klara er utan bilder. Fast de är alltid roligare att läsa när de finns en massa bilder, eller de tycker jag iaf. Well! Vi får hoppas att kameran återgår till sitt vanliga jag snart. I veckan händer de en massa spännande saker, så jag ser faktiskt framemot morgon dagen. (Sitter de ihop kanske?!) Nu till nå helt annat, jag försöker minska med mitt nässpray. Och de är inte lätt, jag blir i princip tokig. För er som inte vet så är jag i princip beroende av nässpray. Och NEJ, de är inte bara att sluta. Det är riktigt riktigt jobbigt. Men de löser sig säkert på nå vänster. Nu ska jag hoppa in i duschen innan de är dags att krypa ner i sängen iaf. Så godnatt på er alla sötnosar.

Ikväll går alla mina tankar till min underbara pappa..

kram o natti!

Kommentarer
Anonym

2008-10-27 / 10:00:14
Anonym

tack tack !



ditt namn är också väldigt snyggt :)

fin blogg du har föresten ! ;b

2008-10-27 / 10:01:12
elina

tack tack !



ditt namn är också väldigt snyggt :)

fin blogg du har föresten ! ;b



glömmde namnet i det första x)

2008-10-27 / 10:02:01
http://elinabokvist.blogg.se/
elina

åh, tack så mycket :) din header är jätte fin tycker jag ! :)

2008-10-27 / 12:16:42
http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback