Tisdag.

2008-10-14 / 16:42:06
Hets dagar har de varit, både måndagen och idag. Men nu får jag slappna av ett tag, innan jag ska till mamma på Taco-kväll. :) Det ska bli mys! Helgen min var helt underbar, om man bortser från nå små saker. Men i de stora hela var den jätte bra. Jag kan dra en snabb sammanfattning av min helg. Fredag var de princip "frisör-salong" här hemma hos mig, och sen blev de Idol och godiskväll. Lördag var de Ikea och kalas på dagen. På kvällen var de party hos vännen, och sen utgång på Bodensia. Söndag var de mys med Nena, Lea och Bosse. Har ni haft en bra helg då? Och vad har ni gjort? Nu till nå helt annat: När jag skaffa min blogg, så skaffa jag den framför allt för att mina vänner (SaRa i spanien) och min familj skulle kunna läsa och hänga med i vad jag gör. Och ni andra som egentligen inte är intresserad, sluta läs. Lättare än så är de inte! ;) Nu ska jag kila..


      


Jag satt just och titta igenom mina gamla betyg. Jag hade helt glömt bort, jag hade ju faktiskt VG i både svenska A och svenska B. ;)

Kommentarer
Helena

Hejsan!

Fina bilder du lagt upp. Oj så lång Kalle verkar vara. Stora killen. Lea är sjuk idag så hon är hemma från dagis.



Jo jah har faktiskt också kollat igenom mina betyg en snabbis. Jag höll på att sortera bland alla mina arbetsintyg och arbetsbetyg, så dök de andra upp också. Jag antar att jag haft dem vid något arbetssökartillfälle.



Hoppas vi ses ikväll. Biffar och potatis är väl inte fel? Ska du kolla något i Oriflame-katalogen? Skriva önskelista inför jul?;) KRAM sis

2008-10-15 / 08:00:05
http://sandling.blogg.se/
Sa Ra

men ahh vad snall du ar som later mig lasa :) hoppas du ar hemma nu gumman, for jag ska ringa dig. fan for dig om du inte svarar. puss

2008-10-20 / 20:00:19
malinm

Söta bilder :)

2008-10-20 / 20:07:15
http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback