världens bästa tisdag

2008-10-07 / 23:33:40
Rubriken säger allt. Men ja idag har de iaf hänt en massa roliga saker. Nästan så att jag har fjärilar i magen. ;) Men ska inte gå in närmare på det, de håller jag för mig själv. Igår kväll kom vännen hit iaf, så de blev ingen tidig kväll för mig. Men de gör inget, sova hinner man alltid göra. Efter jobbet idag gick jag till Jessica och hängde, var ju underbart väder (till regnet kom vill säga.) Nu ikväll har jag och Hector bara myst i soffan. Brothers and sisters hade ju premiär ikväll, och de är verkligen ett program jag inte kan missa. Jag förstår att du är avis SaRa. ;) Imorgon på eftermiddagen/kvällen bär det av till pappsen, ska bli mys. Men nu ska jag hoppa in i duschen, och sen krypa ner i sängen och sova. Så godnatt plutts! Och nej, jag gillar dig inte..




Kommentarer
Helena

Hörru, vi dyker upp på söndag så kan vi ha tjejmys. Lea vill så hemskt gärna träffa moster. Vi kan väl gå ut på stan och ta en fika, när något öppnar? Jag tar gärna tillbaka den cerisefärgade scarf:en. Vi kanske kan hitta dig en ny på stan? Sen har jag laddat med en massa tidningar åt dig. Låter det bra? Jag har gjort ett superlångt inlägg på Leas blogg. kolla där om du ids. Fick nog till det rätt bra :)) KRAM

2008-10-10 / 20:15:07
http://sandling.blogg.se/
Alina

Hejhopp! Kikar in:) Hoppas du får en trevlig fredagkväll!

2008-10-10 / 20:17:51
http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback