Kristallen.

2008-09-08 / 22:24:16
Japp, nu har jag precis sett klart kristallen 2008. Det var lika bra som de brukar vara, såg ni det? Ska snart ut med Hector för sista gången ikväll, sen blir de kanske en film innan de är dags att sussa. Idag har jag varit med mamma hela dagen, haft de super mysigt. Vi var i Luleå och strosa runt, och som väntat hitta man en massa. Vi hann även vara förbi storheden, och sist med inte minst hann vi en snabbis på stan här i Boden. Nu på kvällen har jag och Jessica även hunnit med en promenad, vi har blivit riktigt hurtiga på senaste tiden. ;) Annars har jag inte så mycket mer att komma med. Gör ett nytt försök med bilderna sen helgen.

Föresten, jag saknar dig med!





      


Kommentarer
Lisa

ja då=) tror de blir bra:) Gud jag har sån ångest. Hinner inte med att göra nåt annat än att plugga. Fast jag kör hårt nu så jag hinner vila innan nästa kurs:)

2008-09-08 / 23:01:42
http://lajsaminelli.blogg.se/
Lisa

Ja jag sitter just nu i skolan och har för en gångs skull inget att göra. Inte ofta det händer direkt...

2008-09-09 / 08:53:55
http://lajsaminelli.blogg.se/
Helena

Har du ny soffa? :)

2008-09-09 / 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback