Mätt och belåten.

2008-09-12 / 23:17:08
Nu är jag hemma igen. :) Middag blev de ju hos mamma, tacos. De var lika gott och trevligt som väntat. Sen bar de iväg till Luleå till familjen Nilsson-Sandling. Där bjöds de på smulpaj, så jag kan inte direkt säga att jag är hungrig nu. Hann även träffa "min prinsessa" till syster-dotter, innan de var natti natti för henne. Det är verkligen så roligt och se hur mycket hon växer nu, en riktig solstråle! Hon ska mest troligt komma hit på fredag, de ser jag framemot. Ska vi ha en tjejdag, de ska börjas i tid. ;) Nu på kvällen har jag och Jessica varit på en långpromenad, alltid lika skönt. De är verkligen höst nu, de känns. Mysigt, men kallt innan man hunnit vänja sig. Nu ska jag tända ljus och koka te och se om de är nå bra på tv denna kväll. Imorgon får jag se vad som händer och sker, men de blir nog mest troligt chill. Men vad ska ni göra i helgen då? Tell me, ni gjorde de ju inte sist jag fråga. Dåligt. :) Hur som helst, ni får ha en fortsatt trevlig fredagskväll.

kram och natti sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback