Ny vecka.

2008-09-01 / 14:39:19

Då var helgen över ännu en gång, och nu är de en ny vecka. Jag brukar tycka att måndagar alltid känns så trista, men inte idag. Kan bero på att jag vakna helt utvilad och sen strax där efter fick jag en oväntad överaskning. Tihie :) Hur som helst, de här är ännu en helg som har varit kanon bra. Jag har haft hur roligt och trevligt som helst, de händer så otroligt mycket nu dessutom. Och de gillar jag! Men jag kan dra en snabb uppdatering om helgen.

Lördag: Då blev de att stiga upp tidigt och åka till syster-yster. Vi hade en riktig tjej-dag och jag hade hur mysigt som helst. När jag åkte därifrån var plånboken tjockare, kylen och sminkväskan lika så, så tack Nenis. Det får vi göra om fler gånger tycker jag. När jag väl var hemma var jag så trött så jag lika gärna hade kunnat hoppa i säng för natten. Men de gjorde jag då inte, ännu en gång lyckades Lotta övertala mig att följa på Bodensia. (För er som inte vet så är de ett uteställe på helgerna.) Jag hade jätte roligt, och som väntat var de mycket folk. Träffa många sötnosar, men speciellt en som fick mig att le extra mycket ;)

Söndag: Då hade jag tänkt sova ut, men då kom pappa o Mona och hälsa på. Mycket roligare än att sova, och sova kan man göra i sitt andra liv. Så jag klev upp och hoppa in i duschen. Vi surra och fika, en mycket trevlig dag alltså. Tack för besöket. :) Sen tog jag en promenad till Jessica, var ju tvungen att uppdatera henne om lördagen. Heh. Mamma ringde sen och fråga om vi ville komma på middag, såklart jag sa ja. När jag väl var hemma sen på kvällen så var jag så mätt och trött att jag somna på bums. De blev alltså en väldigt tidig kväll för mig. Förklaringen till varför jag är så utvilad idag kanske. Eller vad tror ni?! :)

Ajja, de var min helg i ganska korta drag. Vad har ni gjort för roligt och spännande då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback