Plutts.

2008-09-25 / 23:03:34
Shit, vad den här veckan har gått snabbt. Redan fredag imorgon, tyckte nyss de var söndag. I veckan har jag gjort allt och ingenting. Jobbat, hängt med Jessica och Gustavo osv. Nu när jag ändå nämner dom, ska jag lika ta och säga att det är två pluttar som gör mitt liv så mycket roligare. Två underbara människor :) I helgen vet jag ännu inte vad som händer, jag har lite olika förslag att välja mellan så vi får väl se. På söndag är det kalas iaf, både pappa och Mona ska firas. Kommer bli riktigt trevligt, får jag nog dessutom träffa min favorit tjej. :) Nu sitter jag och väntar på att uppdrag gransking ska börja. Skulle kunna sova redan nu, är rätt trött. Men nej, jag har bestämt mig för att se det. Jag gillar de programet starkt. Imorgon har jag då som vanligt min stora städ och tvättdag, haha. Sen tänkte jag också hinna med att gå till biblioteket, handla, och måste för övrigt hämta ut mina paket på Coop också. Jag har helt glömt bort de i veckan, men äsch dom finns ju kvar. Lotta prata om att komma förbi imorgon också, så de blir nog en dag med fart och fläkt skulle jag tro. Vad ska ni göra i helgen föresten? Nej, nu ska jag ta och göra varm choklad och krypa upp i soffan. Kanske löser lite korsord. Men natti sötnötter!



Finns inga ord att beskriva den här låten med...

Kommentarer
Lisa

Hey! Hade du kul igår? du får anv.namn å lösen på msn ;)

2008-09-28 / 16:42:47
http://lajsaminelli.blogg.se/
Lisa

Nja jag tyckte det var hyfsat tråkigt. Jag e lite less på Boddan. Har inte haft så kul de senaste gångerna. Jag e äntligen klar med uppgiften men jag är oxå sjukt nervös över det jag ska göra ikväll. Delta i medicinsk forskning. Men jag behöver pengar och det är ingen allvarlig forskning, men jag är ändå nervös. Vet ju inte hur det går till och sådär.

2008-09-29 / 14:26:57
http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback