Stress

2008-09-03 / 16:20:08

Opps, nu har jag inte skrivit på nån dag igen. Men de händer så mycket just nu, som jag skrev i förra inlägget också. :) Och de är bara bra saker, de är nästan för bra för att vara sant kan man säga. Wiie! Well, igår var jag i luleå hela dagen med Gustavo och Jessica. En jätte trevlig dag, med mycket skratt. Nu snart ska jag till Kalix, men måste hinna ut med Hector innan så de blir ett kort inlägg. Hur mår ni då? Bara bra hoppas jag? Nena, hoppas de går bra på det nya jobbet?! Nej, nu måste jag rusa. Men skriver ikväll om jag hinner, annars imorgon. Ait!
 
kramkram


Kommentarer
Helena

Hej! jo det går bara bra på jobbet. Det är rätt roligt. Nästa vecka åker jag till Härnösand och lägger ner lite verksamhet... In i hetluften på en gång!

2008-09-05 / 15:47:53
Anonym

Jo. Och det är tack vare dig jag har lyssnat på den.

2008-09-05 / 17:42:32
http://cassandralisserdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback