Underbar helg.

2008-09-21 / 23:15:00
Ännu en helg har passerat, ytterligare en kanon helg ska jag tillägga. :) Har ni haft en bra helg? Jag har gjort allt och ingenting kan man säga. Men helgen har sett ut ungefär så här: (för er som är intresserade, och de antar jag att ni är eftersom att ni läser min blogg.)

Fredag: Då hade jag min stora städ och tvättdag. Som jag alltid har på fredagar (om jag inte jobbar.) Var även och handla, och fixa en massa ärenden. Långpromenad fanns också med på schemat så klart. :) På kvällen var det chill för hela slanten. Såg film och myste på. För övrigt så har jag blivit helt galen i vindruvor, jag kan inte sluta äta dom! Speciellt dom gröna. Vilka tycker ni bäst om, röda eller gröna?

Lördag: Jag vakna 09.00 och hoppa i kläderna, och gick en låångpromenad med Hector. Vädret var helt underbart. Hösten är en sån vacker årstid. Sen fixa jag och dona på här hemma. Sen var det middag hos mamma som gällde, maten var god som vanligt. Sen åkte jag hem och gjorde mig klar för kvällen. (Hector fick vara kvar hos mamma, så jag blev hundfri.) Lotta kom hit, och vi fixa de sista innan vi åkte iväg till förfesten. Där jag för övrigt hade mycket trevligt. Såklart glömde jag kameran hemma. :/ Det var mindre roligt. Hur som helst, efter många om och men så blev de Bodensia sen. Jag hade en toppen kväll, (träffa en massa sötnosar) och tack mamma & Mats för att ni var hundvakt.

Söndag eller ja idag: Då var det lunch/middag hos farmor som gällde. Det var länge sen, så det var mycket trevligt. Och maten ska vi inte ens prata om. :) Pappa och Mona var också där, så de var mys. När vi lika var i Luleå, så passa vi på att hälsa på Nena, Bosse och Lea. Och idag hade jag kommit ihåg att ta med kameran, ett plus till mig. Som vanligt blev de en massa bilder på Lea, men de kan jag aldrig få för mycket av. Hon är underbar! Nu sitter jag vid datorn, och halv sover. Är hur trött som helst, så ska krypa ner i sängen strax och invänta John Blund. Men han lär komma snabbare än blixten. Hoppas iaf att ni har haft en trevlig helg. Godnatt på er!




     

Kommentarer
Helena

Det är klass på lea :) Hon läser redan formelsamlingen för hållfasthetslära. Att tillägga är att det är påbyggnadskursen, snäppet mer avancerat än Hållf 1:an :)

Tack för i helgen. Det var kul att ni kom förbi, och att vi hann träffas! Kram kram

2008-09-22 / 19:50:16
http://sandling.blogg.se/
Sa Ra

Hej sotnos! vad sot hon ar Lea. maste fa traffa hon nagon gang.sitter pa internetcafe med jannike och ska snart ga och ta en drink med en tjej som heter maria. sa ringe i morgon. hoppas du ar hemma da. var sa lange sen. puss

2008-09-22 / 21:23:51
Helena

Kul att vi hann ses idag efter jobbet! Alltid lika kul att umgås. Vad sägs om att jag bjuder på lunch imorgon? Ska vi dra en bertare? :) Kram kram

2008-09-23 / 19:00:08
http://sandling.blogg.se/
Anonym

Tackar för en mkt trevlig lördagkväll :)

2008-09-25 / 18:11:17
http://lwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback