.Bilder.

2008-09-30 / 22:59:34
Jag lova ju att lägga upp bilder sen helgen idag, och då är de bäst jag gör det. :) Fast de är inte lättaste, var så mycket bilder så svårt att välja mellan alla. Men jag tar bara några helt enkelt. Idag har jag jobbat, och jag är helt slut. Tidig uppstigning och lite sömn. Men jag får skylla mig själv, och de var det värt så. ;) Hur mår ni föresten? Världens tråkigaste inlägg, jag skyller på min trötta hjärna. Haha. Jag SAKNAR SaRa för övrigt, men inte länge kvar nu. Den 19 december anländer hon till kalla Norrbotten! Wiiiiie. Dessutom fyller hon år på lördag, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa och skicka ner. Har nån nå tips kanske?! Äsch, nu lägger jag upp bilderna sen lördag och söndag!




  



   

Jag lägger upp mer bilder på Pixbox någon dag. Men nu, godnatt!




Kommentarer
Helena

Fina bilder som vanligt!

2008-10-03 / 17:26:13
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback