Regn..

2009-04-27 / 15:52:53
Usch, vilket tråkigt väder de har varit idag. Men ändå rätt skönt, då kan man vara inne och dona på hemma med gott samvete. Nu har jag äntligen deklarerat också, jag har en tendens att skjuta upp såna saker och sen glömmer jag helt bort de men nu är de gjort iaf. Ikväll blir de sävast! :) Sen har jag inte så mycket mer att komma med för tillfället. Btw, har ni haft en bra helg då? Min helg har varit helt kanoners, en sån helg då man bara vill stanna klockan och njuta av tiden. Men hejhopp!

Kommentarer
sis

sitter å jobbar i Umeå. Hotellrum suger!

Längtar hem till familjen, åker hem på onsdag.

Nice! vad ska du göra på valborg?

2009-04-27 / 22:17:50
Anonym

sitter fortfarande och jobbar... det har blivit en lång dag... Vi ses på söndag. kram

2009-04-28 / 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback