Snyggis!

2009-04-16 / 17:51:33

Hann aldrig skriva igår. :/ Var iaf i Sävast på kalas. (M. fyllde år.) Vi grilla, och åt en massa tårta. Jag behöver väl knappast säga hur gott de var. Grillat är alltid grillat lixsom. :) Idag har jag varit med Evelina, och de var hur mys som helst. Går på tok alldeles för länge mellan gångerna, trots att vi bor i samma kommun. Hon var iaf snäll och hjälpte mig med att raka Hector, och såklart blev han hur snygg som helst. ;) Så tack för hjälpen gumman! Nu ikväll ska jag vara med lillvännen, vi ska nog inte göra nå speciellt. Tänkte försöka få med han på en långpromenad, vi får se om jag lyckas. Imorgon är de iaf äntligen fredag, och då blir de mys för hela slanten. Som jag har längtat! :) Men ni får ha en bra kväll. kramkram!


Kommentarer
sis

Hej, blev ingen prommis igår som du märkte. Dagis ringde mig och jag fick åka och hämta Lea tidigare. Hon är så förkyld!

2009-04-18 / 12:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback