grattis

2009-08-19 / 22:56:45
Idag har de varit full rulle nästan hela dagen, men de gillas. Hector fyller även år idag, så han har fått en massa godsaker och en massa nya leksaker osv. :) Jag har blivit dunder förkyld för övrigt också, vilket inte alls är roligt. Men igår när M. kom hem hade han köpt mig en "krya-på-dig present". En parfym, som lukta riktigt gott. Han är söt! Nu är även datum för ultraljud bestämt och bokat, vilket känns bra och spännande. Nu blir de att krypa ner i soffan och se den nya wallander-filmen. Mys-pys! Så säger bye bye för idag.. kram!



4 år.

Kommentarer
sis

du kanske har samma snorvirus/bacill som Lea. Kommer den från dagis måntro? :)

2009-08-20 / 09:28:57
Sandra

Ja det var riktigt kul att han kom och hälsade på i lilla Sävar :)



Jag sitter vid datorn men snart ska jag nog hoppa in i duschen :)

2009-08-20 / 13:39:41
http://lillsazza.blogg.se/
Tina

är helt ledig nästa vecka, så det passar fint vilken dag som helst =)

2009-08-20 / 17:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback