intressant

2009-08-17 / 19:04:19

Har precis kommit hem från sävast, så nu har jag äntligen tid att sätta mig ner och bara slappna av. Skulle egentligen lägga upp en massa bilder, men då hittar jag såklart inte kabeln. Typiskt! Hur som helst, helgen har då varit och min har varit trevlig. I lördags blev de en nykter kväll för mig på allstar tillsammans med lilleskutt. Var ett tag sen jag var ut med den bruttan, men de var lika trevligt som vanligt. Vi åt middag, satt och prata och hade bara allmänt trevligt. Maten var riktigt god, och även då desserten. ;) En kväll vi får göra om. Söndagen, var de bara chill och mys hela dagen innan M. skulle iväg till stockholm. Jag behöver dock inte sakna han så länge, då han kommer hem imorgon kväll. (Jag vet Sa Ra, de luktar illa lång väg, men jag kan inte låta bli.) Annars leker livet, och just nu är de mycket som händer. Jag vet inte om de undgått någon (eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg,) men.. jag är då gravid. Vilket känns jätte bra, och jätte spännande då jag är övertygad om att jag hittat min prins! ;) Kände att de var läge och skriva det. Dock hinner jag inte skriva så mycket mer, då de blev en promenad nu. Jag får chilla sen istället, till mitt favorit program - Lipstick jungle. Hoppas ni mår bra.. kram!


Kommentarer
sis

å jag kommer bli världens stoltaste moster. Bebben blir nog lika bortskämd som lea antar jag :)

2009-08-18 / 17:10:16
Sa Ra

ja du luktar för jävla illa!!! men du får göra det:) jag luktar dock ganska gott, får väl se när jag slutar duscha som du:)

2009-08-20 / 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback