snart

2009-08-26 / 19:28:05
Dagen idag har varit mycket bra.  Vi var då i luleå och strosa runt, o tiden där gick snabbt som vanligt. Annars har jag inte hunnit göra så mycket idag, städat, promenerat och ätit osv. Inge speciellt vill säga. Ikväll blir de nog en tidig kväll, oavsett om jag vill eller ej. Jag har sovit så dåligt inatt, så jag lär somna på en gång då jag lägger ner huvudet på kudden. Och imorgon kommer äntligen M. hem. Som jag har längtat. ;) Nu ska jag dock fortsätta surfa runt, så vi hörs imorgon igen. Godnatt och sovgott, säger jag också redan nu..

Kommentarer
Sandra

Har lagt upp lite bilder på klänningen nu :) Den var dock lite stor i axelbanden men det ska jag sy till :)

2009-08-27 / 01:18:12
http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback