2009

2009-12-31 / 14:08:11

Nyårsafton idag.

År 2009 har varit fruktansvärt lärorikt för min del, och de absolut bästa året hittils. Det bästa som hänt under 2009 är såklart att jag och hjärtat blev tillsammans. Men de har även hänt andra saker, som gjort att jag utvecklats som människa. Nu ser jag framemot år 2010, så de bara kliar i fingrarna. Då kommer ett helt nytt kapitel i vårat liv att börja. Om de finns bara en sak att säga, helt underbart!

Nu blir de att tvätta och städa. Så man bara kan njuta av kvällen sen, men ni får ha en helt underbar nyårsafton och GOTT NYTT ÅR på er alla söta pluttar! Vi hörs imorgon. Lägger upp lite bilder sen 2009...






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback