tankar

2009-12-30 / 13:16:31
Idag vet jag inte riktigt vad som händer och sker. Jag vet bara att de är kallt ute, brr och usch! Och imorgon är de nyårsafton. Jag ser verkligen framemot 2010 väldigt mycket. Men de vet jag att jag inte är ensam om. Mysis! :) Vad som händer imorgon är lite oklart ännu, men de blir chili iaf. Vad ska ni hitta på för busigt föresten?!

Nu tänkte jag även rensa mina tankar litegrann. Att vara gravid är bland de underbaraste jag varit med om. De var inte alls som jag trodde att de skulle vara, man vet inte hur mäktigt de är först man är det själv. Därför tänker jag egentligen inte försöka förklara så mycket mer om hur mysigt, underbart, mäktigt och helt fantastiskt det är. Dock, skulle jag ljuga om jag sa att det bara var en dans på rosor. Nu i slutet har jag samlat på mig en massa vätska b.l.a, så jag och mitt självförtroende har våra små diskussioner ibland ska jag erkänna. Ska egentligen inte klaga, för jag har mått oförskämt bra hela graviditeten. Men ibland måste man ändå få klaga, right. Sen har jag verkligen fått veta vilka som är mina riktiga vänner, och vilka som bara var mina "fest-kompisar". Tack för de säger jag, sånt är alltid skönt och veta. :) Nej, nu drog klockan iväg. Ska försöka få med mig darling på Mio, så vi hörs senare idag. kram kram på er, hoppas ni mår bra..



Här hade jag precis gått in i v.24 och de känns som att de vore igår.. Men de var de inte direkt för nu är de bara 41 dagar kvar till Sessan förhoppningsvis kommer ut till oss. Love! På tal om love.. 



Imorgon ska jag nog lägga ut en massa gamla bilder här på bloggen, hittade några godbitar då jag kollade igenom mappen nyss. ;)


 

Kommentarer
Anonym

Man får ha sina tvister med humör och självförtroende. En normal människa har bra dagar och vissa mindre bra :) Det hör till!



2009-12-30 / 17:05:28
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback