Lea

2009-12-21 / 12:35:24

Nu har Lea och Nena varit här, det var mysis! Sessan, jag och M. fick jätte fina julklappar. (Ja, vi tjuvöppna då Lea ville vara med då vi öppna dom.) Tack så mycket! Nu blir de att åka iväg till Kalix en snabbis, och sen ska jag försöka fixa den sista julklappen. :)





Nu är de för övrigt också bara 50 dagar kvar till Sessan förhoppningsvis gör entré. Och bara 3 dagar kvar till julafton, oj så vi gillar det! Sist men inte minst, bara 1 dag kvar till jag går in i v.34. ;) Men de tar vi bättre imorgon, nu säger jag tjao! Vi hörs senare idag..


Kommentarer
Anonym

jo vi måste ses innan jag blir för fet för att ta mig ut :D. haha

2009-12-21 / 17:32:57
http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback