trötter

2009-12-21 / 20:03:14
Sådär, då är man hemma igen. Och jag är helt slut som artist, så de lär nog bli en tidig kväll för mig. Och vet ni vad, nu är alla julklappar klara så nu är jag redo för självaste julafton. Så mys! På tal om mys och ingenting, så är de ett ord jag använder väldigt ofta som ni kanske har märkt. ;) Imorgon är schemat åter fullspäckat, vi ska bla. till barnmorskan. Får vi se hur hon ligger, om hon vänt sig med huvudet neråt eller inte. Spännande ska de bli, och alltid lika mys och höra hjärtljuden. Men nu säger jag nog tack och godnatt! kram på er

Kommentarer
malin

Min bebis ligger i säte just nu, har känt det och på s-byn så sa dom att rumpan är neråt och fötterna är vid ansiktet, som en fällkniv. Hoppas den inte tänker ligga så länge till ;)

2009-12-21 / 20:18:56
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback