Nattis!

2009-02-03 / 21:53:14

Redan tisdag. Dagarna går så fort, och vi är redan inne i februari. Nåväl! I helgen blev de rätt lugnt för mig, vilket var väldigt skönt. Jag orkar dock inte skriva mer än så. Jag lägger upp nå bilder istället. :) Igår jobba jag, och sen på kvällen umgicks jag med en sötnöt. Väldigt intressant måndags-kväll, haha! (Jag är inte ironisk, även om man kan tolka de som det.) Ikväll blir de också väldigt lugnt. Blev rätt sent igår så är trött. Annars har de inte hänt så mycket. Jag längtar till helgen för övrigt, och den är ju snart här igen så de känns bra bra! Nu funderar jag på att hoppa in i duschen och sen slå på en film som jag kan somna till. Ja, gör så! Skriver imorgon, igen!

     


Kommentarer
Malin

Vad lurvig och söt han är Hector!! :)

2009-02-04 / 14:34:11
lea

hejja moster i helgen blir det mys

2009-02-05 / 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback