Ja!

2009-01-19 / 14:51:27

Helgen har varit bra. :) Har haft en riktigt trevlig helg. I lördags blev de lite partaj och sen utgång på I.C.E. Där träffa jag en massa roliga människor, och de var länge sen jag hade så roligt där. På söndag blev de bara mys-pys. Idag ringde väckarklockan alldeles för tidigt, men då har jag dock hunnit med en massa idag. Just nu är jag med Jessica och chillar på, hon ligger i soffan och pratar på. Jag försöker lyssna samtidigt som jag skriver här. ;) Det går väl lite sisådär. Senare idag blir de middag hos mamma, ska bli väldigt trevligt. Nej, nu måste jag kila. Jag har en massa disk som väntar. Bilder sen helgen lägger jag upp i nästa inlägg. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback