Comeback. ;)

2009-01-14 / 12:23:46
Ni får verkligen ursäkta mig, men jag har ingen som helst inspiration just nu. Därför jag varit helt värdelös på att blogga, tankarna har gått till nå helt annat också. Men nu ska jag försöka göra ett försök, nu är jag less på denna "svacka". Jag har inte så mycket att dela med mig av, tyvärr. Eller egentligen har jag hur mycket som helst att berätta, men av respekt till vissa människor tänker jag såklart inte göra det. Jag värdesätter ordet respekt och dess innebörd väldigt högt. Men senare idag bär de iaf av till Kalix. Ska bli väldigt trevligt, de var alldeles för länge sen jag träffa pappa och Mona. Nu när jag skrev Kalix kom jag och tänka på hur mycket jag saknar SaRa. Jag önskar att hon hade varit här nu, men jag vet att jag finns i hennes tankar iaf. Och de räcker gott och väl. :) Nej, nu ska jag fixa och dona här hemma och sen ut på en långpromenad med Hector. Men hoppas ni mår bra, och jag måste bara få påpeka hur dåliga ni blivit på att kommentera. Men ses och hörs!



     

.saknaden är värst.

Kommentarer
sis

fina bilder du lagt ut!

2009-01-16 / 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback