Frajdag!

2009-07-17 / 12:39:17
I veckan har jag inte alls hunnit blogga, som ni kanske har märkt vid de här laget. ;) Hur som helst, i veckan har jag varit i överkalix (där jag för övrigt, såg dig Malin) och myst på. Sen har de även blivit nån sväng till kalix. Äsch, vi pratar nutid istället. Idag är de fredag, och vem älskar inte fredagar. De blir snart att åka till Luleå för att hälsa på Nena, och Lea. Sen blir de middag i degerbäcken/bredåker. Imorgon bär de av till Ikea, vilket jag ser framemot. Men nu väntar duschen, så hejsvejs! Hoppas ni har överseende med att de blev ett rätt slarvigt inlägg...

kram!

Kommentarer
SIS

Trevligt med ert besök i fredags. Din sambo är jättetrevlig och artig. Bra val! :)



2009-07-20 / 08:33:59
Anonym

Jaha :p Vars såg du mig? =)

2009-07-20 / 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback