I.

2009-07-19 / 12:12:46

Igår blev de då Ikea, och de var faktiskt riktigt trevligt. (Jag trodde jag skulle känna mig super stressad, då E. var med men han skötte sig riktigt bra.) Sen bar de iväg till "Frevis" där vi stanna hela kvällen och grilla och myste på. Sen blev de hem och hyra film, och stupa i säng. Nu blir de att äta från dagoberts, sen blir de tvätt och städ för hela slanten. Booring, då vädret ser ut att bli heelt okej. Men kan inte hjälpas. Ikväll blir de mest troligt bio, men jag får se hur jag gör med den saken. Btw! Jag har ÄNTLIGEN fixat min dator, och mitt internet nu. haha. Bättre sent än aldrig får jag väl säga. :) Hoppas ni har haft en riktigt bra helg iaf. krams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback