mys!

2009-07-24 / 00:48:12
Idag har jag haft en super mysig dag. Den börja då väldigt bra. Hjärtat skulle egentligen komma hem ikväll, men då överraska han mig med och komma o väcka mig på morgon. Sötnöt ;) Morgonen kunde alltså inte ha börjat bättre. I helgen är de ju pdol också, ska ni dit?! För mig blir de inge, eller ja kanske på lördag nyktert isåfall. Annars i helgen händer de inge speciellt, utan vi tänkte bara ta allt som de kommer. Bortsett från middag/grillning imorgon kväll då. Men nu ska jag sova iaf, är trötter. Så sovgott alla sötnosar! krams

Kommentarer
sis

han verkar ju vara jättegullig. :)

2009-07-24 / 19:00:54
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback