tandis

2009-07-28 / 22:34:14
Nu har vi just kommit hem. De blev verkligen en hel dag med en massa olika saker. Vi var iaf i luleå, och där hitta jag mig kläder, och skor. Som hjärtat var så snäll och köpte ska jag tillägga, han är allt bra söt han! :) Jajuste, en ny dataskärm fick jag också. Sen har vi käkat på ming, varit på alder osv. Nu ska vi slänga oss i soffan och se en film. Julia tror jag den hette? Om jag inte minns helt fel. Men jag har iaf haft en helt underbar dag. Imorgon blir de att ställa väckarklockan, och kila över till tandläkaren. Jag vet inte om jag sagt att jag bitit sönder en tand? Jag ska hur som helst laga den, och jag hoppas dom inte rensar mitt konto totalt iaf. Nej, de blir nog bra. Hörs imorgon igen, natti!

Kommentarer
sis

Härligt m nya grejer. Själv har jag bara prommat hela dagen. Nu ska det bli spa i badrummet. Hoppas det går bra med tanden imorgon.

2009-07-29 / 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback