Full rulle ;)

2009-06-01 / 13:07:00
Jag vet, jag har varit helt värdelös på att blogga. Men har faktiskt inte haft tid, först nu. På order av Malin. ;) Det har hänt en massa sen sist, så vet inte riktigt vart jag ska börja. Men jag börjar från fredagen då: Då hade jag Lea hela dagen, så vi busa och myste på.



Som ni ser, är Kalle är lite snorig.



Emil och Lea på väg till smörblomman, såklart!

  

Favoriten var nog ändå, gungan! :)



Sen gick vi på stan, till hennes ära! ;)

  

Sen dona vi bara på här hemma.



Två sömntutor. :)

Sen på fredagskvällen blev de och flytta litegrann. Så de blev ingen filmkväll iaf. Men skönt och börja lite smått, istället för att ta allt på en gång. När de väl blev sängdags så somna jag på stört kan jag lova. De vet jag även en till som gjorde. ;) Sen på lördagen då: så var de Ikea som gällde med älsko och G. En väldigt trevlig dag!

  

Lördagkväll och söndag var de bara fix och flytt i princip. Förutom på kvällen då de var grillning i sävast som gällde, de var ju trots allt mors-dag! :) Men de var väl i princip min helg skulle jag säga.

Kommentarer
Malin

Ska du flytta? :) Eller kanske nån som ska flytta hem till dig? :)

2009-06-01 / 14:56:43
http://minimallan.blogg.se/
sis

Tack för att du tog hand om Lea i fredags. När får jag träffa din blivande sambo?!

2009-06-04 / 05:59:35
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback