Yes!

2009-06-30 / 07:14:09

Oj, nu vet jag inte riktigt vart jag ska börja. De kommer nog bli ett ganska osammanhängande inlägg. :) Just nu sitter jag hos mamma i sävast, har sovit här inatt och de lär nog bli en natt till. Vet inte riktigt varför, jag kände bara för de så då blev de så. Mysigt! Men okej, i helgen var de boden alive och vädret var gudomligt. Iof var jag knappt på "BA" nå, jag var en snabbis där på fredags kvällen men inte mer än så. Lördagen var jag i piteå, och sen på kvällen var de bio i luleå som gällde. SaRa är ju hemma, så henne har jag också umgåtts med. Alltid lika trevligt, den människan är underbar! Jag har även hunnit fylla år, och jag hade en helt fantastisk dag och jag fick en massa fina presenter. Jag fick bla, pengar, en tv, presentkort, lotter och kläder osv. (På tal om min födelsedag, tack faster Maria för de fina gratulations-kortet.) Midsommar har ju också hunnit vara, oj de var verkligen länge sen jag blogga. Men hur som helst, då var vi i kalix hela dagen hos pappa och Mona och bara myste på. Vädret var bra, och humöret var på topp! Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, men jag hade rätt.. De blev ett fruktansvärt osammanhängande inlägg men de får ni leva med. Jag skriver senare igen, nu när jag har internet. haha! Nej, i helgen ska jag ta och fixa min dator och internet i lägenheten. De är ett måste! Men nu är de frukost som gäller, och sen en långpromenad med Hector. Som för övrigt, har varit och campat hela helgen. Även han tycker ordspråket "borta bra men hemma bäst" stämmer. hehe. Hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback