Natt-inlägg!

2009-03-16 / 23:53:53
Det var nog en av dom längsta hockey-matcherna jag någonsin sett skulle jag tro. Skellefteå vann, tyvärr. Jag hade hellre sett att Linköping vann men men! Hur som helst. Jag lägger upp några bilder sen helgen, sen ska jag duscha och sen äntligen hoppa i säng. (Sandra, jag snodde en bild av dig.) Jag är så så trött så hörs och ses alla underbara människor. kram och godnatt!



     

Sen måste jag även lägga upp nya bilder på Lea, var länge sen!



  

Nu, godnatt!

Kommentarer
Anonym

en sån gull-unge!

2009-03-17 / 06:35:49
Maria

Hej hej :) Maria här. Du vill inte skicka bilderna som du tog på festen? :)

Kram Maria från Skellefteå

2009-03-18 / 23:58:03
http://thesilence.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback