sunshine!

2009-03-21 / 11:43:38

Vädret är helt underbart, man blir så glad när man vaknar och ser att solen skiner. Nån som håller med kanske?! Nu håller jag på att göra mig klar för att åka till luleå, på kalas. Det ska bli trevligt, och träffa alla. Igår var de full rulle precis hela dagen och kvällen. På dagen fick jag besök av en gammal vän iaf, och de var jätte roligt och träffa henne/dom. Sen var de middag i sävast, innan de blev att åka till luleå. Var ju tänkt att vi skulle gå på allstar, men de blev inte riktigt så. Vi hamna på kafelino istället eller, chill out kanske de hette? Jag hade iaf en väldigt rolig kväll, även om hela kvällen var som en berg och dalbana i princip. haha. Men allt blir vad man gör de till. Vad gjorde ni igår? Ikväll får jag se vad som händer och sker. Har lite planer, men jag får se hur pigg jag är då jag kommer tillbaka från luleå och ser vad klockan är. Nu har jag äntligen fått bort viruset på datorn, tack vare en snäll plutt. Så de känns bra, måste däremot installera msn senare idag. Nej, nu ska jag springa in i duschen och sen ringa mamma. Hector är nämligen med dom på skoter-utflykt. Skulle tro att han gillar de skarpt, eftersom han får springa lös på isen. :) MEN! Vi hörs senare eller imorgon!

Och btw. Så roligt med kommentarer. Även om vissa är anonyma. ;)


Kommentarer
Anonym

Ja visst är det!

btw, vad snygg du var igår! =)

2009-03-21 / 14:01:07
sis och Lea

trevligt att ses igår! Jag har lagt ut lite nya bilder. Kram!

2009-03-22 / 07:11:39
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback