helgmys.

2009-05-10 / 17:51:10
Förlåt, har varit helt värdelös på att blogga i helgen. :// Men jag har inte gjort nå speciellt alls, har bara varit med min darling precis hela helgen. Så har inte funnits så mycket att skriva om. Men har haft en underbar helg såklart. ;) Har ni gjort nå roligt i helgen då?! Nu har jag äntligen bestämt mig vad jag ska ha på mig på bröllopet om två veckor. Känns skönt att de är fixat iaf, eller nästan fixat iaf. Måste bara hitta ett par byxor. Och snart kommer SaRa hem också, om drygt en månad kan man säga. Och de ska bli hur underbart som helst! Ikväll blir de att se wipe out och hockey med E. och O. iaf. Sen får vi se vad veckan har att erbjuda..

Kommentarer
H

kolla bloggen... arbetsplats bus

2009-05-12 / 11:41:56
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback