Mm!

2009-05-12 / 21:04:55
Idag ringde väckarklockan 06.30, och jag var faktiskt ovanligt pigg. Då traska jag iväg till vännen, som bjöd på frukost. Sen såg vi tv, och chilla. Sen traska jag hem igen. :) Och då var de stor städning som stod på schemat. Freab, heter de så?! Hur som helst, dom var här och bytte alla eluttag så de var rätt smutsigt efter deras besök om man säger så. Sen har de inte hänt så mycket idag, har varit med E. och gjort nå ärenden och sen bara en massa promenader. Nu väntar jag på att älsko ska ringa och säga godnatt, och sen blir de sängen. Lär nog somna rätt så fort, och skönt ska de bli. Så säger väl godnatt, redan nu. Så natti! Hoppas ni haft en bra dag. :)

Kommentarer
C.

ååååååååååååååh när ska vi promenera? ;)

2009-05-12 / 22:37:14
sis

läget annars? jag har lite nya tidningar... :)

2009-05-13 / 20:09:54
C.

Jag tycker du borde skriva något bra i min blogg när jag varit duktig och tränat :D haha!

2009-05-15 / 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback