fy...

2009-11-23 / 06:36:48
Godmorgon! :)

Och fy bubblan, (jag måste få börja med o klaga lite) vilket väder de är idag. Inge trevligt alls. :/ Usch men nåväl. Väckarklockan ringde 04.10 för oss idag och då var de bara att kliva upp. Så nu har jag precis kommit tillbaka från Kallax, nu blir de frukost till vakna med the voice. Igår kväll var de bingolotto & Paradise hotel som gällde. Jag har blivit riktigt fast vid Paradise hotel, om jag ska erkänna och jag börjar även bli rätt van att inte vinna något på bingolotto. :) Men nej, nu är de dags för frulle. Ni får ha en bra dag, så hörs vi senare under dagen och håll tummarna att de slutar snö-regna. kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback