;)

2009-10-21 / 14:30:09
Jag var så himla trött igår, så orkade aldrig blogga nå. Men besöket i Pålänge var trevligt, som alltid. :) Idag har jag "bara" donat på här hemma, och de behövdes kan jag säga. Dammråttorna är borta, och disken likaså. Jag får de alltid och låta värre än vad de är, men... :) Hur som helst, idag har "Sessan" varit helt vild. När jag låg i soffan tidigare så rördes hela min mage då hon sparka. Riktigt fränt att se, man kan inte göra annat än att le. Tihie! Nu ska jag ta och ringa vännen, tror vi hade bokat upp nå om jag inte minns helt fel så hörs sen. Men måste först lägga upp en bild på våran lilla donna. Så vacker! Undra vem hon kommer likna mest? Vad tror ni?!




Kommentarer
sis

Hoppas hon slipper offas stor-nobb...

2009-10-21 / 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback