mix

2009-10-18 / 11:00:12
Luleå förlorade igår, men dom var faktiskt riktigt bra i slutet så de kunde ha blivit oavgjort trots allt men icke. Sen blev de mys-middag och då serverades de fläskfile, potatisgratäng och sallad. Riktigt gott! Till efterrätt blev de en sån här "max-glass". Jag har blivit helt besatt när de gäller glass - isglass, mjukglass, gräddglass osv. haha! Nåväl, smarrigt är de! Idag blir de en tvättdag, men vi ska börja med att ta en promenad. Så skönt att börja dagen med en promenad, om vädret tillåter vill säga. Sen blir de även att åka och handla, ja även den här dagen lär gå riktigt snabbt. Vilket jag inte gillar, eftersom hjärtat åker nog ikväll. :/ Så då är de bäst jag tar vara på denna dag, så tjing tjing! Hoppas eran helg har varit bra, kram!

Kommentarer
sis

behåll kläderna du. Jag har så jag klarar mig :)

2009-10-18 / 18:20:15
malin

Jo för att Johan kommer hem så sent så jag får bara vänta heeeela dagen...och sen är det bara skit på tv :P

2009-10-18 / 21:06:06
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback