hungrig som en varg.

2009-09-16 / 11:41:24

Redan onsdag, dagarna bara går. Men jag klagar inte. :) Igår så åkte jag och mamma till Luleå på ett hemligt uppdrag, haha. De tog några timmar, så var inte hemma först senare och då slappa jag bara i soffan framför IDOL. Nu har jag varit ute på en promenad, så nu blir de lunch i vanlig ordning. Sen lite senare blir de att åka till sävast, och då ska jag sussa över där så ska jag och mamma ha en mys-kväll. Imorgon kommer hjärtat hemma, äntligen! Och sen på fredag, kommer städfirman och städar min gamla lgh. Ska bli riktigt skönt och få allt de där klart. Men som sagt, nu kallar köket om ni frågar min mage.. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback