lunch hos E.

2009-09-30 / 12:14:29
De blev inge kvällsfika igår, var helt slut så stupa i säng istället. Nu sitter jag hos E. och gör han sällskap. Vi ska snart iväg och göra en massa ärenden, men innan de skulle han bjuda på hemlagad lunch. Jag tror de stod korv & makaroner på menyn, vilken tur att de är en av mina favoriträtter. ;) Imorgon är de äntligen torsdag, vilket såklart innebär att M. kommer hem och som jag längtar. Mer än vanligt faktiskt, hur nu de är möjligt?! Ikväll blir de efterlyst med E. och O. och en massa godis. Återkommer kanske senare, kraam!


Kommentarer
Emma

Det gör ni nog rätt i. Har hört att man typ kan se vilket namn som passar bäst. Hehe. Men jag och Johan har redan bestämt va våra framtida barn ska heta. :D Hehe. Men dom är lite hemliga. :D Lycka till med graviditeten och allt ialla fall. :D

2009-09-30 / 17:07:46
http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback