Sparken!

2009-09-26 / 13:21:40

Vad har hänt sen sist?

* Luleå förlorade mot skellefteå i torsdags, de sög.
* Hjärtat har kommit hem, tummen upp!
* Vi har varit på mvc, och hört hjärtslagen.
* Vi har varit i luleå och kikat runt på alla barnvagnar, och de fanns ju inte bara en och välja mellan. Nå tips på bra barnvagnar?!
*Vi har bytt foder till Hector, de var inte populärt. Vi bytte tillbaka, de var populärt!
* Vi har ätit scones och druckit te, mys!
* Vi har fått sparken mer o mer, av våran lilla sessa...

Nu sitter jag i sävast, och ska snart ut på en promenad med Hector. Ikväll blir de bingolotto för heela slanten, och jag känner på mig att de blir vinst. Iof, vad brukar man säga.. tur i kärlek, otur i spel?! Ja, då lär vi inte vinna något men jag tror på tur i kärlek och tur i spel. ;) Nu börjar Hector bli otålig, så vi hörs sen..

Btw, grattis Mona på födelsedagen. kraam!


Kommentarer
Anonym

vem har fått sparken från jobbet du eller???

2009-09-26 / 13:41:24
Elina

Nej inte riktigt. Jag har fått sparken, i magen av våran lilla prinsessa. ;)

2009-09-26 / 14:27:34
sis

Vad vill ni ha för kläder till lill-älsklingen? jag hittade en SVEA swettis-jacka i rött med huva. Skulle den passa? SVEA mössa? Eller är ni mer inne på Villervalla, Polarn och Pyret, Lindberg eller Lundmyr? Skicka sms till mig vad ni vill ha så fixar jag det på måndag. VIlken storlek? 62-68 är rätt bra storlekar map att ni får i feb... Kolla kollektionerna på internet.

2009-09-26 / 17:24:02
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback