Bus

2010-04-26 / 10:16:31

Saga måste ha läst min blogg eller så igår, för hon sov som en stock precis hela natten. :) Så otroligt skönt! Så på morgon vaknade vi pigga och alerta, och tur var det för då hann Saga mysa med mormor S. ett tag. Nu blir det bus här hemma, och sen senare ska vi iväg på stan och kika på kläder till dopet och skor till mina långpromenader. Nu ska jag köpa ett par bekväma skor. eftersom jag promenerar rätt mycket. Mina lacoste skor ska jag nog också köpa inom en snar framtid, jag vill även ha ett par rosa tygskor från puma eller om det var nike. Saker jag vill ha finns det då gott om kan jag lova! Men nu är det bus och stoj som gäller..



Älskar dessa små fossingar..

 


Kommentarer
Mia

Åh detta underbara bebisfett :-)

2010-04-26 / 14:03:30
http://lillamias.blogg.se/
Hjärtat

Men jag älskar dom mer=)//Pappa

2010-04-26 / 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback