Födelsedag 3

2010-04-22 / 08:45:37
Nu var det länge sen vi hördes av. ;)

Gårdagen började iaf med en promenad tillsammans med Malin, Stina och Julia och Gabriel. Trevligt var det, och skönt att börja dagen med en promenad. Sen var det fix och don här hemma innan vi bestämde oss för att åka till Pålänge och våldgästa pappa och Mona. Där bjöds det på hemlagad pizza, och Saga trivdes allt för bra i morfars famn. :) När vi kom hem därifrån så tog jag och Petra oss en kvällspromenad. Jätte mysigt, och jag somna bums sen när jag kom hem. Idag, en ny dag och nya äventyr. Tänkte göra en repris och börja dagen med en promenad. Joina någon?! :) Sen bär det av till sunderbyn, för att kika om mina söta polyper har kommit tillbaka. Sen borde det även städas och diskas här hemma men av någon konstig anledning skjuter man alltid upp sånt. Så kanske gör ett ryck sen trots allt, så det är gjort. För känslan efteråt är ju underbar! :)



Dessutom fyller min söta storebror år idag, grattis och hurra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback