Natti natti!

2010-04-23 / 21:48:28
Oj, vilken mysig Fredag jag har haft. Det har varit full fart hela dagen, och det gillar jag. Dock är man ju som en zombie redan nu, och vad visar klockan lixsom?! ;) Mamma och O. har varit här på middag tidigare i eftermiddag, och det var lika trevligt som jag hade förväntat mig om inte ännu trevligare. Annars idag har vi varit och kollat på två lägenheter, gått en runda på stan osv. Nu har vi precis kommit in från den sista promenaden med Hector, så nu blir det att dejta John Blund. Vi hörs imorgon, så godnatt och ha en fortsatt trevlig fredag alla ni som ska leva rövare resten av kvällen!  


Kommentarer
Sa Ra

Äntligen får man se en bild på dig! Klagar inte nu på att du lägger upp bilder på underbara Saga som jag saknar och älskar så mycket men i bland så saknar jag min bästa kompis Elina Volanen också. Eller lättare sagt saknar er varje dag. Kollade flygbiljetter idag. Inget har förändrats. Ska kolla till helgen också. Nu ska jag och Maja se film sen så ska jag drömma om er. puss puss älskar er Elina,Micke och Saga.

2010-04-23 / 22:23:18
Malin

Vad fin du är :) Jag kan berätta sen nångång om mitt inlägg. Kraam

2010-04-23 / 23:44:40
Mallan

Du, Jag och Adam ska nog kanske till Boden idag :) Jag kan höra av mig och kolla läget med dig, kanske vi hinner ses en sväng? Kram!

2010-04-24 / 09:51:33
Helena

jättefin bild på dig!

Mer sånt!

2010-04-25 / 11:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback