P. sällskap

2010-04-24 / 12:53:42
Hej alla fina! Nu har vi precis kommit hem från en runda på stan med P. Var tvungen att kika in den nya butiken, önska. Där fanns det lite smått och gott som jag skulle kunna tänka mig till hemmet. Tur att jag fyller år snart. ;) Sen känner jag att det kanske är dags att börja kika på lite kläder till dopet, men idag såg jag då inget som föll mig i smaken. Jag får kika vidare helt enkelt. Nu ska jag vänta på att hjärtat ska komma hem så vi kan äta lunch, och sen får vi se vad som händer. Eventuellt skulle M. och A. komma förbi?! Mysigt isåfall! Men vad händer för er idag då? :)

Så här blev det föresten med byrån. Den passa mycket bättre efter den väggen, än vad tvn gjorde. 


Kommentarer
Helena

Najs med byrån. Får snart komma och kolla den live. Jag åker till stockholm idag söndag blir borta till fredag.

2010-04-25 / 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback