Rensning

2010-04-29 / 09:46:33

Klockan är bara halv tio, och vi har redan hunnit med en massa saker. Nu då?! Och vet ni vad? Idag är det Torsdag, och vet ni vem som kommer hem då?! Jo, underbaraste och älskade M. och som vi har längtat efter han alla tre. :) Imorgon ska vi nog mest troligt och säga upp lägenheten, och ge mig styrka, tack! Haha. Nåväl! Om man kanske skulle ta och rensa bland alla kläder man har, och lyssna på lite musik. Ah, jag tror det blir så! Later..



Vad hände med alla kommentarer btw? Tycker det är rätt tomt på den fronten, ogilla!


Kommentarer
Nina

Vi sa upp lägenheten i tisdags. Fyfan vad läskigt! Jag ringde mamma sedan för att få lite tröst och hon sa bara att det var ett stort steg. Jag hade velat att hon skulle säga att allting ordnar sig. För det gör det ju! <3

2010-04-29 / 11:39:43
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Mia

NEEEJ! Vad trist med lite kommentarer, håller med :/ Det är dags att skriva några rader här i fältet. Hur blev det med lägenheten utan hiss? Blir det den? Vilken våning ska ni bo på isf? :) det går nog jätte bra!

2010-04-29 / 12:39:55
http://lillamias.blogg.se/
Helena

hehe...jag har varit i sthlm utan internet och dator, kanske därför saknas vissa kommentarer. Det är iaf kul att gå in nu och kika på allt du lagt upp

2010-05-01 / 16:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback