träsket

2010-04-25 / 21:29:53

Den här dagen har bara susat iväg, vilket jag gillar nu när darling inte är hemma. Hur som helst så kom ju Mona, pappa och Lea hit tidigare idag. Vi åt tårta, surra och myste på. Tack för besöket. :) Sem lagomt till middagstid så kom mamma och Mats, så till middag blev det pizza. Som ni hör, har det varit en rätt onyttig dag. ;) Så därför kände jag och Oskar oss för att vara lite hurtiga, så vi traska runt buddbytrsket. Hur skönt som helst, dock är det nog dags att slänga mina skor. Nu blir det kvällsfika, och sen sängen. Jag kommer nog sova rätt bra inatt, jag hoppas bara det är en till som kommer att göra det. ;) Vi hörs imorgon, godnatt och sovgott! Kraam


Kommentarer
Helena

jättefina bilder!

2010-05-01 / 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback