Jag är så, fjantig?

2010-04-27 / 12:48:50
Det fanns tvättid så nu har vi tvättat, deklalerat, betalat räkningar och städat lite. Så nu tänkte vi ta hissen ner och hämta upp posten. Sen ska Saga vila, och jag tänkte lägga mig och läsa VR som ligger i brevinkastet. Det förjänar vi allt, hurtiga som vi har varit. ;) Sen senare idag blir det nog en sväng till Sävast, plus att Emil kommer nog komma hit på ett tag. Ja det låter som att även den här dagen kommer att gå av bara farten, I like!

Sen är jag helt kluven angående alla lägenheter. Jag fullkomligt älskar den här lägenheten som vi bor i nu, men vi måste verkligen ha större och vi kan inte bo här i sommar så vi måste flytta helt enkelt. Det känns både bra, och dåligt. Det roliga är att Saga får ett eget rum, och M. får ett kontor. (Slipper jag se en massa pärmar, papper, datorer och skrivare på köksbordet.) Men det dåliga är ju, att jag älskar den här lägenheten. :/ Dock så gillar jag den lägenheten vi eventuellt kommer att flytta till också, planlösningen och lägenheten i sig var jätte charmig. Så jag tror att den går att göra riktigt fin. Dock är det ingen hiss i det huset, så blir ju lite gormigt med barnvagnen eller när man får besök av pluttar som har sin barnvagn med sig. Men jag känner att, då får man lösa det då? Jag menar, de finns väl ingenring som inte går att ordna på ett eller annat sätt?! Åh, det är verkligen svårt. Men sen känner jag också att, förr eller senare måste vi ju flytta. Så varför dra ut på det lixsom? Haha, det låter verkligen som att jag försöker "peppa" mig själv alltså. Hur som helst, det finns ju för och nackdelar med nästan allt. Och det känns som att de bara är att gilla läget. Jag menar, det är em lägenhet vi pratar om för gudsskull! Men ni kan väl ändå hjälpa mig att peppa mig, och göra detta till ett lätt beslut.. Please, haha! 
 


Kommentarer
Nina

Jag har själv lägenhets- och flyttpanik, så jag kan ana vad du går igenom. ;)

2010-04-27 / 18:21:00
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback